Tuesday, July 22, 2008

aku yg boring

Hmmm...lame gak aku x menjenguk blog aku nih....aduihh...bz sgt nampaknye anak pak dolah ini yer..hehhe....actually ari ni aku boring tahap gaban ni sbb pc aku 'kong'!!...aduihh...bile la gamaknye aku nk dpt pc nih...tp bos aku kn baik....die siap ofer aku amek Sony VAIO die yg terperuk lm almari tu utk digodam oleh gua...akakakakka.... [dgn pantas aku...ape lg....tgh type guna VAIO la nih...perghhh...canggih siot...terasa cm bos2 besao lak aku...]...sekali sekala bos..pe salahnye kan??

dok jeling kiri...dok jeling kanan....sume nye tgh dok concentrate 100% kt pc memasing...but actually bile aku call IT td...depa kata hardware pc aku rusak...fuhhh!!!..... [lam hati ada bunga2 harapan nk dpt flat screen 19'inch nih....hmm..looks like aku bertuah sbb tetibe pc aku saje2 nk rosak...siap ade org ckp ngan aku soh amek pc die coz die nak 'bakal' pc aku yg akn sampai x lama lagi...chee...berangan lak aku nih...kuii!! ntah2 depa beli utk aku CPU je kot...hmmm...x menarik!! balik kang aku nk berdoa lah lps solat maghrib supaya berkat bln Rejab ni...doa ku dimakbulkan...aminnn... hahahha

lagi 1/2 hr nk balik...

Ni saat2 kecemasan utk aku penuhi b4 balik....hmm....ari ni aku menanamkan azam utk balik sharp kol 5.30 ptg...balik aku nk mask kambing malam nanti..perghhh...sodap!! k aaa...VAIO ni dh lain mcm la pandang aku dok tekan2 die dr td..ekekekek...

3 comments:

DYLA said...

ita,
nanti aku anta selendang tu. apesal ko malas sgt update blog?

Anonymous said...

ooohh...cik ita ada sini upernye..

tulip said...

ooo ada blog rupenya...
ko jgn malas2 tulis blog. jgn jadi cam aku.. kejap2 malas kejap2 rajin.