Monday, July 7, 2008

koMuter oh L.R.T


Last 2 weeks anak aku wat perangai...mogok x psl2..gara2 nak naik komuter & LRT punye psl...aku ngan hubby pn dok sama jd excited nih...hua hua hua...bile ingat balik, lama gak aku x menjejakkan kaki dlm menatang tuh..bes...bess... kol 10 kitorg dh terpacak kt komuter kLang..ekekeke...anak aku ober excited nampak kenderaan yg die x penah nampak real dpn mata...sian kan anak aku?? suke giler die...sure lam hati....sungguh berbunga2 kebanggaan..yg tidak terhingga gamaknyer!!!


fuhh... naik komuter sampai KL Sentral, change train lak naik Star LRT to KLCC...ape lg anak aku...kemain suke dier...tukao2 train...almaklom la kan...bebudak zmn skrg, lahir je dh naik kete...mane penah cm kite dulu2..x de transport, naik bas...naik komuter...ishhh...tu pn kalo x bersyukur aku x tau la... kitorang jenjalan satu ari gak la...makan2...shopping sesikit..tp best gak dpt spend time 2gether jenjalan x bwk kete...x penat sgt...lepak je lm train...on d way balik klang, hubby & anak aku tdo ...kepenatan agaknye...comel kan? korang pn patut spend time cm aku....sekali sekala cipta kelainan sket..

2 comments:

DYLA said...

ita,
if haziq yg beria nak naik komuter n train, kire ok jugak.. ni hubby aku pun lum penah naik.....kami pun plan nak gi klcc naik train nnti. tpi ntah bile...

eta said...

La, baik ko p jenjalan bwk baby naik train...best tau! tp anak ko kecik lg....tunggu die besar sket la...x pon...ko g je la ngn edy dulu...besh siott